توجه به محرومان از ویژگی‌های بارز «سید شهیدان خدمت» بود

سرویس ایلام - مراسم سوگواری به مناسبت شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهانش و ادای احترام به تمثال شهدای گرانقدر خدمت، با حضور فرماندار شهرستان ایوان و کارکنان در محل این فرمانداری برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در این مراسم حجت اله اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور، پرواز بی نهایت تا ابدیت بود و در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شد.

فرماندار ایوان با بیان اینکه آیت الله دکتر رئیسی شخصیت و چهره حاج قاسم را برای ما زنده می‌کرد، گفت: ایمان و اخلاص و امید در وجود آیت الله رئیسی موج می‌زد و ایشان در تقواپیشگی و انقلابی گری همچون شهید بهشتی ممتاز بود.

اکبری با بیان اینکه آیت الله رئیسی فساد ستیز بود، اضافه کرد: روحیه مردمی بودن، توجه ویژه به محرومان، عدالت گستری و خدمت صادقانه به مردم از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی بود.

وی با اشاره به نگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به آیت الله شهید رئیسی افزود: از نگاه رهبری ایشان عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی، با کفایت و پرتلاش و خدمتگزاری صمیمی، مخلص و با ارزش برای مردم بود.

فرماندار ایوان با اشاره به چهره مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی بیان کرد: هیچ فاصله‌ای بین آیت الله رئیسی و مردم و شنیدن درد و دل‌های آنها دیده نمی‌شد و همین بر محبوبیتش افزوده بود.

حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان گفت: امید است بتوانیم راه و سیره آن سید شهید را ادامه دهیم، و در پیشگاه خداوند متعال و تمامی شهدا به ویژه شهدای خدمت روسفید و سربلند باشیم.

کد خبر 2770831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha