شورای اسلامی شهر سروآباد منحل شد

بر اساس خبری که از قول فرماندار شهرستان سروآباد در رسانه ها منتشر شده است شورای اسلامی شهر سروآباد به دلیل «عمل نکردن به وظایف قانونی» و «حرکت در مسیر خلاف مصالح عمومی کشور» منحل شد.

به گزارش کردپرس بر اساس این خبر،  حسن زارعی  گفته است:  متاسفانه شورای اسلامی شهر سروآباد به دلیل عمل نکردن به وظایف قانونی خود و حرکت برخلاف مصالح عمومی کشور و همچنین اعتراضات شهروندان و عدم برگزاری جلسات رسمی رسما منحل شد.

وی افزود: در ماه های گذشته اعضای شورای اسلامی شهر سروآباد جلسات رسمی برگزار نکردند و در این مدت هم نتوانسته بودند شهردار انتخاب کنند و شهرداری به صورت سرپرستی اداره می شد همین امر موجب اعتراضات شهروندان و عدم رضایت آنها از مدیریت شهری شده بود و شهروندان برای بیان اعتراضات و نارضایتی خود بارها و بارها به فرمانداری مراجعه کردند.

وی افزود:  موضوع تخلفات شورای اسلامی شهر سروآباد در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر در استانداری کردستان مطرح و اعضای هیئت حل اختلاف استانداری رأی به انحلال شورای شهر دادند و رای خود را برای اعلام نتیجه نهایی به هیأت مرکزی رسیدگی به تخلفات وزارت کشور ارسال نمودند.

وی ادامه داد: پس از ارسال این رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور، امروز این رأی مورد تأیید هیئت حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قرار گرفت و رای قطعی انحلال به استانداری کردستان و فرمانداری شهرستان سروآباد اعلام شد.

کد خبر 2771070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha