افزایش تلفات حملات پهپادی روز جمعه ترکیه/ کشته و زخمی شدن ۱۵ تن

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF از کشته شدن ۴ عضو این نیروها و زخمی شدن ۱۱ غیرنظامی در حملات پهپادی روز جمعه ارتش ترکیه علیه کانتون جزیره کردستان سوریه خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات پهپادی روز جمعه ارتش ترکیه علیه کانتون جزیره مناطق شمال و شرق سوریه، ۴ عضو این نیروها کشته و ۱۱ غیرنظامی نیز زخمی شده‌اند.

در بیانیه منتشر شده در وب‌سایت رسمی مرکز رسانه‌ای SDF در مورد حملات روز جمعه ارتش ترکیه علیه کانتون جزیره کردستان سوریه آمده است: «ارتش ترکیه در ساعات بعدازظهر و اوایل عصر روز جمعه ۸ بار به پایگاه نیروها، منازل و خودروهای مردم منطقه حمله کرد که این حملات، کشته‌ها و مجروحینی برجای گذاشت.»

در ادامه بیانیه SDF آمده است: «ارتش ترکیه یک پایگاه نیروهای SDF در حومه تل‌حمیس و یک پایگاه نیروهای محافظتی وابسته به SDF را در اطراف شهر قامشلو بمباران کرد. ارتش ترکیه 2 بار منازل غیرنظامیان و ۳ بار نیز خودروهای غیرنظامی را در قامشلو بمباران کرد. در نتیجه ۱۱ غیرنظامی زخمی شدند. دولت ترکیه همچنین آمبولانسی را که قصد انتقال جان باختگان و مجروحان را داشت با یک پهپاد بدون سرنشین هدف قرار داد.»

در پایان بیانیه آمده است که در نتیجه حملات ارتش  ترکیه ۴ تن از اعضای SDF کشته و ۱۱ غیرنظامی نیز مجروح شدند.

کد خبر 2771243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha