روابط دوجانبه و تحولات در اراضی اشغالی فلسطین  موضوع گفتگوی اسد و باقری کنی

سرویس سوریه - «بشار اسد» با «باقری کنی» سرپرست وزارت خارجه ایران دیدار و با وی درباره روابط دوجانبه و تحولات در اراضی اشغالی فلسطین گفتگو کرد.

به گزارش کردپرس، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه با «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و با وی درباره روابط دوجانبه و تحولات در اراضی اشغالی فلسطین بحث و گفتگو کرد.

به نوشته آژانس خبری سانا، «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه با «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امور خارجه ایران در دمشق دیدار و با وی در مورد روابط دوجانبه سوریه و ایران و تحولات در اراضی اشغالی فلسطین و پرونده‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه مشترک گفتگو کرد.

در این دیدار بشار اسد تأکید کرد که مقاومت در برابر اشغالگری در همه اشکال آن یک اصل اساسی و یک انتخاب راهبردی باقی خواهد ماند و ملایمت موجب افزایش تجاوزات و وحشیگری رژیم صهیونیستی و اشغالگران می‌شود. رژیم صهیونیستی هر چه به شکست در برابر استواری مقاومت نزدیکتر می‌شود علیه ملت فلسطین خونریزی بیشتری انجام می‌دهد.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران نیز به نوبه خود تاکید کرد که روابط ایران و سوریه عمیق و راهبردی باقی خواهد ماند زیرا بر اصول مستحکم و منافع مشترک و صادقانه استوار است.

 وی به تلاش همیشگی ایران برای توسعه روابط دوجانبه و سرمایه‌گذاری برای آن با هدف خدمت به دو کشور از یک سو و کشورها و مردم منطقه از سوی دیگر اشاره کرد.

کد خبر 2771297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha