تداوم جنایات شبه‌نظامیان در عفرین / ربایش ۶ شهروند و آتش زدن جنگل‌ها و درختان زیتون

سرویس سوریه - شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در عفرین ۶ شهروند را ربوده و مناطق جنگلی و هزاران اصله درخت زیتون را نیز آتش زدند.

به گزارش کردپرس، در ادامه جنایات شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در عفرین، این شبه‌نظامیان ۶ شهروند را ربودند و مناطق جنگلی بسیاری را همراه با هزاران اصله درخت زیتون آتش زدند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، شبه‌نظامیان ‌موسوم به «فرقه حمزه» وابسته به ترکیه روز ۷ ژوئن یک شهروند به نام «طاهر محمد شکری» ۵۴ ساله اهل روستای «ماباتا» عفرین را در حالی که از روستایش به عفرین باز می‌گشت ربودند.

همچنین سازمان اطلاعات ملی ترکیه(میت) و شبه‌نظامیان موسوم به «پلیس نظامی» در منطقه راجو،‌ شهروندانی با اسانی «عارف رشید» ۷۰ ساله، «عمر رشید»، «صالح علی» ۴۳ ساله، «عزت اسماعیل بلال» ۵۸ ساله،‌ محمد مصطفی ناسان ۴۵ ساله، و «اسماعیل بلال» ۳۷ ساله را که همگی اهل روستای کورا منطقه راجو هستند، ربودند.

سازمان حقوق بشر عفرین نیز اعلام کرد که ۳ روز است جنگل روستای رمدنا واقع در منطقه جندرس عفرین توسط شبه‌نظامیان آتش گرفته است.

همچنین این سازمان بیان داشت که در جنگل کوهستان هاوار در میان مناطق بلبل و راجو عفرین نیز یک آتش‌سوزی دیگر روی داده است که براثر آن تاکنون ۱۵۰ هکتار زمین کشاوزی و بیش از هزار اصله درخت زیتون روستای دیکه راجو آتش گرفته اند.

کد خبر 2771459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha