تخلفات صنفی در آذربایجان غربی  ٨٤ درصد افزایش یافت

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: از ابتدا تا پایان اردیبهشت سال جاری یک هزار و ۹۸۰ پرونده تخلف صنفی برای متخلفین تنظیم شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۸۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش کردپرس، ایرج مرندی گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی استان از ابتدا تا پایان اردیبهشت سال جاری ۱۲ هزار و ۶۲۳ مورد بازرسی از این واحدها به عمل آمده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

مرندی افزود: طی دو ماهه امسال بازرسی های انجام شده منتج به تشکیل یک هزار و ۹۸۰ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش نزدیک به ۴ هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال شده است که جهت بررسی و رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او بیان کرد: در راستای ساماندهی و نظارت بر عملکرد واحدهای آرد و نان ۹هزار و ۸۱۵ مورد بازرسی در قالب گشت های مشترک با سازمان جهاد کشاورزی انجام شد که این بازرسی ها منتج به تشکیل ۵۷۳ فقره پرونده تخلفات صنفی گردید.

معاون بازرسی صمت استان در خصوص تشکیل پرونده‌های ارزی  نیز گفت: در بازه زمانی دو ماهه سال ۱۴۰۳ تعداد ۷۳ پرونده تخلف در حوزه ارزی به ارزش ۳هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال تشکیل گردیده است.

کد خبر 2771595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha