سطح کاربری تجاری شهر ایلام توسعه می یابد

سرویس ایلام - معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به نهایی شدن الحاق چهار روستا به شهر ایلام، عنوان کرد: دولت سیزدهم یک دولت مسأله محور است و کار الحاق چهار روستای هفت چشمه، بانقلان، فاطمیه و چالسرا به شهر ایلام که تا کنون مغفول مانده، در دستور کار این دولت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سعید هژبری بر تسریع در تکمیل طرحهای تفصیلی و جامع شهرهای استان تاکید کرد و افزود: با الحاق این چهار روستا و پیش بینی های لازم، ضمن توسعه محدوده شهر ایلام و ایجاد قابلیت های جدید، سطح کاربری تجاری شهر ایلام توسعه می یابد.

معاون عمرانی استاندار ایلام ضمن بیان اینکه الحاق این روستاها باید از منفصل به متصل تبدیل شود، تاکید کرد: الحاق هفت چشمه به صورت نواری و متناسب با ساخت و ساز آنجا صورت بگیرد و راه و شهرسازی مسیری انتخاب کند که این منطقه به نحو مطلوبی به شهر متصل شود.

هژبری ضمن تأکید بر تعیین تکلیف فضای خالی بین روستاها جهت الحاق به شهر ایلام، افزود: محدوده روستاها با حضور نهادهای نظارتی باید مورد بررسی قرار بگیرد و ضمن رعایت حقوق دولت و تعیین تکلیف اراضی باقیمانده، در طرح هادی روستاها نیز بازنگری صورت بگیرد.

کد خبر 2771725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha