‌کشف ۷ هزار قلم وسایل آرایشی در سنندج/قاچاقچی البسه تاکورا نقره داغ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از کشف ۷ هزار قلم وسایل آرایشی و بهداشتی در سنندج خبر داد و گفت: ارزش این کالای قاچاق کشف شده ۱۱۵ میلیون تومان بوده است.

حسین رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: پرونده قاچاق انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۱۱۵ میلیون تومان در شعبه چهارم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا، به پرداخت ۱۷۵ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی پس از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف لوازم به ظن قاچاق، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال که پس از صدور رای و سیر مراحل قانونی اجرا شد.

محکومیت ۳۱۲ میلیون تومانی برای قاچاقچی البسه تاناکورا

رحیمیان در بخش دیگری از سخنان خود از کشف و ضبط ۹۵۵ کیلوگرم البسه تاناکورا در شهرستان کامیاران خبر داد و ادامه داد: پرونده قاچاق لباس تاناکورا به ارزش ۲۰۸ میلیون تومان در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان کامیاران رسیدگی شد.

وی یادآور شد: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط البسه قاچاق، متهم را به پرداخت ۳۱۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان بیان کرد: با گزارش مدیریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی پیرامون کشف لباس تاناکورا، پرونده این تخلف برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 2771813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha