عبدالله حاج محمود: افرادی کە بە منزل بندە حملە کردند هنوز دستگیر نشدەاند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_دفتر عبدالله حاج محمود با بیان این که حکم بازداشت  افرادی که در ماه مبارک رمضان در گوله خانه به منزل وی حمله کردند، وجود دارد و هنوز دستگیر نشده‌اند و همچنان در حال تبلیغ می‌باشند، افزود مطمئن هستم نهادهای امنیتی سلیمانیه و حلبچه به وظیفه خود عمل خواهند کرد و مجرمان را دستگیر خواهند نمود.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری خندان، دفتر عبدالله حاج محمود وزیر امور شهدا و انفال شدگان دولت اقلیم کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد از سوی سایتهای گمراه کننده و فریبکار خبری بی اساس و غیرواقعی از طرف عبدالله حاج محمود منتشر شده است علاوه بر تکذیب صریح این  خبر اعلام می‌کنیم کسانی که مبلّغ آن هستند قانون گریز می‌باشند، و حکم بازداشت آنها صادر شده است، تعداد آنها ۱۳ نفر می‌باشد و همین افراد بودند که در ماه مبارک رمضان به منزل شخصی عبدالله حاج محمود در گولخانه یورش بردند.

وی تصریح کرد حدود سه ماه است که این افراد حکم بازداشت دارند اما هنوز دستگیر نشده‌اند از این رو به منظور افشای حقیقت و اجرای عدالت، خواستار دستگیری این متهمان هستیم.

دفتر عبدالله حاج محمود اعلام کرد از دستگاههای امنیت عمومی اقلیم کردستان در سلیمانیه و حلبچه و منطقه شاره‌زور مطمئن هستیم که به وظایف قانوی خود عمل خواهند کرد و کسانی را که حکم بازداشت دارند و باعث بروز فتنه و آشوبگری می‌شوند، دستگیر خواهند کرد.

پیشتر در تعدادی از سایتهای خبری و صفحات مجازی شبکه‌های اجتماعی اعلام شده بود که در منزل شخصی عبدالله حاج محمود بیش از هزار قبضه سلاح سبک، و متوسط و سنگین همراه با چند قطعه دیگر از مواد منفجره ضبط شده‌اند.

در ماه فوریه سال جاری اختلاف و درگیری میان اعضای حزب سوسیال دمکرات کردستان بالا گرفت و درگیری مسلحانه و تنشهای شدیدی میان محمد حاج محمود رئیس این حزب و برادرش عبدالله حاج محمود معاونی وی  رخ داد.

پس از درگیری و تنش میان این دو برادر در جلسه دفتر سیاسی حزب سوسیال دمکرات کردستان دستور اخراج  عبدالله حاج محمود از پست معاونت و عضویت در این حزب صادر شد.

کد خبر 2771814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha