مسئول دفتر حزب دمکرات کردستان در سلیمانیه: بدون حزب دمکرات کردستان کاری از پیش نخواهد رفت

سرویس عراق و اقلیم کردستان- آری هرسین، مسئول دفتر حزب دمکرات کردستان در سلیمانیه گفت: «ما مخالف انتخابات نبودیم، بلکه مخالف توطئه چینی بودیم».

به گزارش کردپرس به نقل از هاولاتی، آری هرسین گفت: «ما در گذشته مخالف برگزاری انتخابات نبودیم، برعکس مخالف توطئه‌ چینی‌ها بودیم، علت کارهای خود را اعلام کردیم و گفته بودیم که با آن شرایط در انتخابات شرکت نخواهیم کرد».

وی تصریح کرد: «سیاست حکیمانه رئیس (مسعود بارزانی) و پایداری بر موضعشان، چندین بار در زندگی سیاسی و پیشمرگی ایشان منعکس شده و به موفقیت هایی دست یافته است».

مسئول دفتر حزب دمکرات کردستان در سلیمانیه افزود که افراد بسیاری شرط بسته بودند که اگر حزب دمکرات کردستان در انتخابات شرکت نکند، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و انتخابات برگزار می‌شود، اما در نهایت ثابت شد که بدون حزب دمکرات کردستان که بزرگترین حزب سیاسی در کردستان است، کاری از پیش نخواهد رفت و نتیجەای که حاصل شد یک موفقیت بزرگ بود، ما آن را مدیون مسعود بارزانی رئیس حزب دمکرات کردستان هستیم.

آری هرسین همچنین گفت که دادگاه فدرال در تصمیمات خود تجدید نظر کرده و تغییراتی اعمال کردە است، اکنون ما شاهد انتظارات برای تعیین تاریخ جدید انتخابات توسط رئیس اقلیم کردستان هستیم.

کد خبر 2771826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha