جنبش نسل نو: تنها عامل آوارگی هم میهنان و مایه ننگ وطن، این دولت ظالم است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- جنبش نسل نو ضمن تسلیت به بستگان قربانیان سه قایقی که سواحل ایتالیا جان‌باختند، عنوان کرد: «اولین و آخرین علت آوارگی برخی شهروندان، حکمرانی این دولت ظالم و ناکارآمد است».

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری آوینه، جنبش نسل نو طی پیامی گفت: «با اندوه و تأسف فراوان تقدیر الهی را می‌پذیریم و تسلیت خود را به بستگان قربانیان سه قایق غرق شده در سواحل ایتالیا ابراز می‌داریم».

جنبش نسل نو تأکید کرد: «اولین و آخرین عامل آوارگی و ترک وطن از سوی برخی شهروندان ما، حکمرانی این دولت ظالم و ناکارآمد است که به درازای 33 سال پر از ظلم و ستم کاری کرده است که  برخی از عزیزان ما راه مرگ را درپیش گرفته و وطن و زادگاه خود را ترک کنند. درحالی که در آنجا هم به دلیل محرومیت از حقوق پناهندگی، چشم انداز زندگی تاریک و نامشخص است».

حزب نامبرده اشاره کرد: «پیام ما به همگان این است که روشنایی زمانی خواهد آمد که تاریکی همه جا را فرا گرفته باشد. تاریکی حزب اتحادیه میهنی و دمکرات کردستان نیز همه جا فرا گرفته است و اکنون دیگر زمان ظهور نور و روشنایی است، اطمینان داشته باشد که موعد ظهور این نور بسیار نزدیک است».

  

کد خبر 2771871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha