رای «حق» ماست؛ احقاق «حق» کنیم / جبار صفربیگی

سرویس ایلام - تنها شیوه مسالمت آمیز به منظور تثبیت بنیان های مردم سالاری دینی بهره گیری از "حق رای" است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، تنها چند روز به برگزاری رویداد سرنوشت ساز چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و سرنوشت کشور برای این برهه زمانی در همه زمینه های اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی وابسته به تصمیم گیری ماست.

بی شک خط درست برای انتخاب آحاد مردم توجه به مدیریت کارآمد، اثبات شده و به دور از هرگونه جهت گیری سیاسی است و انتخاب اصلح، حق و تکلیفی بزرگ است تا پشتوانه مردمی نظام، این بار آگاهانه تر از گذشته ظهور و بروز نماید و رییس جمهوری دلسوز، متعهد و بی حاشیه را برگزیند.

در وضعیت حساس کنونی حضور یکایک مردم بر سر صندوق های رای امری ضروریست؛ امروز پروپاگاندای رسانه ای می کوشد تا حق تعیین سرنوشت ملت ایران را زیرسوال برده و احقاق آن را بی تاثیر نشان دهد.

در چنین شرایطی تنها شیوه مسالمت آمیز به منظور تثبیت بنیان های مردم سالاری دینی بهره گیری از "حق رای" است.

هرگونه تحول‌خواهی در بستر استفاده از این "حق" نمود پیدا خواهد کرد؛ حق انتخاب و اختیار در این انتخاب شاید در فضای سیاسی کنونی و با حضور نامزدهای فعلی انتخابات، چندان ایده‌آل نباشد اما به یقین می تواند زمینه ساز تغییر و پیشرفت محسوس در کشور گردد.

ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر کشور، به خصوص شهدای خدمت و شهید جمهورمان، آیت ا... رییسی، با حضور ما در پای صندوق های رای حفظ خواهد شد و می توانیم با انتخابی درست، قطار پیشرفت کشور را در ایستگاه چهاردهم انتخابات، به ریل کارآمدی هدایت نماییم.

کد خبر 2771876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha