آغاز به کار ستاد پزشکیان در ایلام با سخنرانی کواکبیان

سرویس ایلام - ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در استان ایلام با سخنرانی کواکبیان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری این مراسم عنوان کرد: مسعود پزشکیان معتقد است در عرصه روابط بین الملل باید با همه دنیا جز رژیم صهیونیستی ارتباط داشته باشیم و در راستای گشایش اقتصادی و تعامل با دنیا حرکت می‌کند و این ارتباط و تعامل، معیشت مردم را بهبود می بخشد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: از همه درخواست دارم به سراغ کسانی‌که با صندوق رای قهر کرده اند بروید، در صورت مشارکت بالای ۶۵ درصدی مردم در انتخابات کار در همان دور اول تمام است و پزشکیان به طور قطع رییس جمهور خواهد بود.

وی با بیان اینکه پزشکیان با حجاب مخالف نیست، تصریح کرد: پزشکیان در خصوص مقوله حجاب معتقد است که وادار کردن مردم به حفظ حجاب با زور و اجبار امکان‌پذیر نیست.

کواکبیان دولت پزشکیان را دولت سوم روحانی ندانست و افزود: وی به استفاده از همه سلایق و حفظ انسجام ملی اعتقاد دارد.

به گزارش کردپرس، محمدرضا مروارید، استاندار اسبق ایلام به عنوان رئیس ستاد مرکزی پزشکیان استان ایلام معرفی شده است.

وی نیز در سخنانی از تشکیل ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان های دوازده گانه این استان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ کمیته در حوزه های مختلف از جمله بانوان، جوانان، فرهنگیان و انرژی نیز تشکیل شده است.

مروارید اظهار کرد: کمیته های ستاد مرکزی انتخاباتی پزشکیان برگیرنده اقشار مختلف مردم است.

کد خبر 2771890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha