حملات ترکیه در دستور کار هیأت شمال و شرق سوریه در آلمان بود

سرویس سوریه - حملات ترکیه به کردستان سوریه در دستور کار هیأت مدیریت خودگردان در دیدار با نائب‌رئیس پارلمان ایالت «نوردراین وستفالن» آلمان بود.

به گزارش کردپرس، حملات اخیر ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه در دستور کار هیأت مدیریت خودگردان در دیدار با «بریوان آیماز» معاون ریاست پارلمان ایالت «نوردراین وستفالن» آلمان بود.

به نوشته شبکه روناهی، هیأت شمال و شرق سوریه که چند روز است در آلمان به سر می‌برد روز گذشته با «بریوان آیماز» نایب رئیس پارلمان منطقه «نوردراین وستفالن» آلمان در ساختمان پارلمان در دوسلدورف دیدار کرد.

حملات ترکیه در دستور کار هیأت شمال و شرق سوریه در آلمان بود

این هیأت در دیدار خود در مورد تجربه مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) در مشارکت نهادهای منطقه‌ای در ساخت و مدیریت آن اظهار نظر کرد.

نمایندگان AANES در این دیدار همچنین تاکید کردند که جامعه جهانی باید مسئولیت خود را در قبال اردوگاه‌های هول و روژ انجام دهد.

همچنین، این هیأت بر موانع نوظهور سیاسی، اقتصادی و امنیتی تمرکز و خاطرنشان کرد که بدون حمایت جامعه جهانی، داعش به طور کامل نابود نخواهد شد.

این هیئت همچنین به حملات دولت ترکیه علیه زیرساخت‌های منطقه اشاره کرد و تاکید کرد که دولت ترکیه با حملات خود جان هزاران غیرنظامی را به خطر می‌اندازد.

نمایندگان AANES از جامعه جهانی خواستند بر دولت ترکیه برای توقف حملاتش فشار بیاورد.

در پایان تاثیرات حملات ترکیه بر زیرساخت‌ها و وضعیت اقتصادی کردستان سوریه در دستور کار این دیدار قرار گرفت.

کد خبر 2771895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha