آلمان بیشترین روادید الحاق خانواده را برای سوری‌ها صادر کرد

سرویس سوریه - آلمان از ابتدای سال ۲۰۲۴ در مجموع ۸۷۹۳ ویزای پیوست آلمان برای سوری‌ها صادر کرده است.

به گزارش کردپرس، دولت آلمان از ابتدای سال ۲۰۲۴ در مجموع ۸۷۹۳ ویزای پیوست آلمان که به ویزای الحاق به خانواده(FRV) نیز شناخته می‌شود برای سوری‌ها صادر کرده است.

به نوشته آژانس خبری نورس‌پرس، اتباع سوری بیشترین ویزاهای الحاق به خانواده را از ابتدای سال جاری تا پایان ماه می از سوی دولت آلمان دریافت کرده‌اند که این ویزاها اکثرا متعلق به همسران و فرزندان هستند.

«آنالنا بائربوک» وزیر کشور آلمان در این رابطه تصریح کرد که از آغاز سال ۲۰۲۴ در مجموع ۵۳۷۶۷ ویزا برای الحاق مجدد خانواده‌های خارجی‌ها از سراسر کشورهای جهان توسط دولت آلمان صادر شده است.

بائربوک ادامه داد: «از آغاز سال ۲۰۲۴ تا ۳۱ می، مجموعاً ۵۳۷۶۷ روادید برای الحاق به خانواده اتباع کشورهای ثالث در سراسر جهان صادر شد.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط وزارت خارجه آلمان، سوریه در صدر پنج کشوری قرار دارد که شهروندان آنها بیشترین ویزای الحاق به خانواده را توسط دولت آلمان دریافت کرده اند و پس از این کشور، ترکیه، هند، کوزوو و ایران قرار دارند.

اتباع ترکیه در پنج ماه اول سال ۲۲۴ در مجموع ۶۵۲۴ روادید دریافت کردند.

در سال ۲۰۲۳، آلمان در مجموع ۱۳۱۰۰۰ ویزای الحاق مجدد به خانواده را برای خانواده‌های خارجی صادر کرد.

لازم به ذکر است که ویزای پیوست آلمان که به عنوان ویزای الحاق به خانواده (FRV) نیز شناخته می شود، به اعضای خانواده دارنده ویزای اصلی اجازه می دهد تا همراه با متقاضی اصلی به آلمان مهاجرت کنند. این ویزا به همسر و فرزندان زیر 18 سال اعطا میشود و هدف آن حفظ خانواده در زمانی است که یکی از اعضا در آلمان کار یا تحصیل می کند.

بر اساس اطلاعات موجود، تعداد پناهجویان به آلمان در سال‌های اخیر افزایش یافته است زیرا این کشور به نیروی کار بیشتری نیاز دارد. آلمان نیز مقرراتی را برای تشویق خارجی‌ها به آمدن و کار در آنجا وضع کرده است که به آنها اجازه می‌دهد ویزای کار دریافت کنند و به طور قانونی در آلمان زندگی کنند.

کد خبر 2772017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha