لزوم اتحاد و اتفاق جریان انقلاب بر گزینه اصلح

سرویس ایلام - رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی دکتر قالیباف در سطح کشور در گردهمایی فرهنگیان، بانوان و ایثارگران حامی قالیباف در ایلام بر لزوم اتحاد و اتفاق جریان انقلاب بر روی گزینه اصلح تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، نقوی رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی دکتر قالیباف در سطح کشور و از سخنرانان ویژه‌ی گردهمایی فرهنگیان، بانوان و ایثارگران حامی قالیباف در استان، بر لزوم تبیین وضعیت دولت قبل و شرایط آن دولت وقتی که به دولت شهید رئیسی تحویل داده شد، تاکید کرد و از مردم خواست تا با انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس جمهور آینده، تضمینی مبنی بر عدم بازگشت به وضعیت نامناسب دهه‌ی نَوَد به وجود آید.

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی دکتر قالیباف در سطح کشور با اشاره به وضعیت وزارت آموزش و پرورش در دولت های قبل در دهه‌ی ۹۰ گفت: علاوه بر اینکه در اواخر دهه‌ی نود آموزش و پرورش با کمبود سیصد هزار نفر نیرو مواجه بود دانشگاه فرهنگیان نیز با کاهش شدید پذیرش دانشجو روبه‌رو شد. در سه سال گذشته یعنی در دولت شهید رئیسی تلاش‌های بسیار زیادی برای جبران این وضعیت صورت گرفته است.

نقوی بیان داشت: در سال ۹۲ سهم بودجه‌ی آموزش و پرورش از کل بودجه‌ی کشور حدود ۱۵ درصد بود ولی در سال ۱۴۰۰، این سهم به ۹ درصد کاهش یافته بود و در طول این مدت بدهی‌های زیادی برای آموزش و پرورش ایجاد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت: انتخاب اصلح ما دکتر قالیباف است. چون که سوابق ملاک و وضعیت فعلی فرد اصلح می باشد. سوابق اجرایی و گذشته‌ی فرد مهم است. میان این شش نامزد انتخابات که همه خوب هم هستند؛ تنها کسی که سوابقش از همه بهتر و بیشتر و بالاتر است دکتر قالیباف است.

وی همچنین گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، مسئله اول ما مشارکت حداکثری است. همه باید تلاش کنیم و به پای صندوق های رای بیاییم تا از نظام دفاع کنیم بنابراین حضور حداکثری ما وظیفه‌ و واجب شرعی است.

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد مرکزی دکتر قالیباف در سطح کشور در پایان افزود: وظیفه داریم که در روزهای آینده اتحاد و اتفاق روی گزینه‌ی اصلح داشته باشیم. همه را سوق دهیم تا روز جمعه پای صندوق های رای کار را تمام بکنند تا با انتخاب آقای قالیباف دولتی انقلابی و ادامه دهنده‌ی راه شهید رئیسی در کشور تشکیل شده و با همکاری همه‌ی نهادها و بخش های مختلف، مشکلات کشور یکی پس از دیگری مرتفع شود.

کد خبر 2772074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha