برگزاری جشن بزرگ خیابانی عید غدیر خم در ایلام

سرویس ایلام - در حد فاصل میدان ۲۲ بهمن تا میدان امام شهر ایلام و با برپایی غرفه ها و موکبهای مختلف خدماتی و فرهنگی و درمانی، جشن بزرگ عیدر سعید غدیر خم در ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در جریان بازدید و حضور در جشن بزرگ خیابانی عید سعید غدیر خم در مرکز شهر ایلام، اظهار کرد: این جشن بزرگ با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، به مناسبت عید امامت و ولایت به همت خود مردم و با کمک برخی از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و سایر نهادها برگزار شده و بستر بسیار خوبی را برای توسعه و ترویج فرهنگ غدیر در جامعه فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه موج جمعیت در این روز مبارک، با یک شور، شعف، شادمانی و هیجان زایدالوصفی در این این جشن حضور پیدا کرده اند، ابراز کرد:  در این جشن، غرفه‌های متعدد و متنوع متناسب با ذائقه‌های همه سنین از کودک تا بزرگسال دایر شده و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، دینی و سرگرمی در حال اجراست و همچنین خدمات و پروژه‌های دولت سیزدهم به مردم معرفی و بیان می‌شود.

استاندار ایلام با قدردانی از سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه های فرهنگی و مذهبی در راستای اجرای این جشن بزرگ خیابانی در شهر ایلام و سایر شهرستان‌های استان، گفت: عید غدیر، عیدی است که خداوند متعال نعمت و رسالت پیامبر(ص) را با اعلام جانشینی حضرت امام علی(ع) در این روز تکمیل و در واقع روز  اکمال دین و نعمت الهی است.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: مردم استان در این روز مبارک در جشن‌های غدیر شرکت کردند و آمدند تا بار دیگر با امام و پیشوای خود و ائمه معصوم(ع) بیعت ببندند که در مسیر و خط امامان معصوم(ع) برای اعتلای آرمان‌ها، ارزش ها و اهداف دین اسلام ایستاده و گام بر می‌دارند.

وی با تاکید بر اینکه این تجدید میثاق با تجدید میثاق مردم ایران اسلامی  با ولایت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای در هشتم تیرماه گره خورده است، افزود: این حضور پرشور مردم در جشن بزرگ امامت و ولایت، نشان‌دهنده و بیانگر حضور باشکوه آنها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

کد خبر 2772081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha