تهدید و مزاحمت یک دانش آموز در برنامه «شاد»!

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: عامل ایجاد مزاحمت و انتشار مطالب نامتعارف در بستر شاد برای یکی از دانش آموزان استان شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد .

سرهنگ اکبر نصرتی، در خصوص جزئیات این خبر به کردپرس افزود: با وصول پرونده‌ای مبنی بر اینکه فردی در بستر شاد مورد مزاحمت قرار گرفته و موجب آبروریزی نامبرده شده‌اند، موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که فردی در برنامه شاد با انتشار تصاویر و درج مطالبی بر علیه دانش‌آموز مذکور، باعث بدنامی وی در بین همکلاسی‌ها شده است.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی گفت: طی اقدامات فنی و کارشناسی بعمل آمده فرد خاطی شناسایی و در مواجهه با ادله قاطع پلیس به عمل خلاف قانون خود اعتراف و اعلام کرد با توجه به اختلافات پیش آمده با شاکی پرونده و با گمان اینکه در این محیط ناشناخته خواهد ماند، جهت انتقام‌جویی مطالبی را بر علیه وی در این بستر منتشر کرده است.

او با بیان اینکه با خاطیان فضای مجازی برابر قانون برخورد خواهد شد، به والدین توصیه کرد: با توجه به اینکه آموزش‌ها به سمت فضای مجازی کشیده شده است، والدین باید بیش از پیش همراه کودکان خود در این فضا بوده و آموزش‌های لازم در خصوص نحوه فعالیت در این محیط را به آنان ارائه دهند.

سرهنگ نصرتی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هر گونه مشکلی در فضای سایبر بلافاصله با شماره 096380 مرکز فوريت‌هاي سايبری پليس فتا تماس برقرار نموده و یا از طریق سایت این پلیس (www.cyberpolice.ir) موضوع را با کارشناسان در میان بگذارند.

کد خبر 27721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha