دولت خدمت و پیشرفت وظیفه دارد تمام قد برای توسعه کردستان گام بردارد

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کشور با بیان اینکه کسی باید سرکار بیاید که سلامت اخلاق و مالی داشته و عدالت را در کشور برقرار کند، گفت: دولت خدمت و پیشرفت وظیفه دارد تمام قد برای توسعه کردستان گام بردارد.

به گزارش کرد پرس، علی نیکزاد در جمع حامیان قالیباف در سنندج، با اشاره به اینکه کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی نوشته افتخاری با خود حمل می کند که در کمتر استانی از کشور آن را دیده ایم، گفت: کردستان نگینی درخشان در جغرافیای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دولت خدمت و پیشرفت وظیفه دارد تمام قد برای توسعه کردستان گام بردارد، افزود: ما و همکاران مجلس شورای اسلامی به حق الناس بدهکار هستیم و از این با امضای ۲۲۰ امضا خواستیم تا آقای قالیباف ریاست قوه مجریه را برعهده بگیرد تا دولت بتواند، مشکلات کشور را رفع کند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کارنامه ای دارد و دولت های مختلفی را داشته که هر کدام دستاوردی داشته اند، اظهار کرد: کسی باید سرکار بیاید که سلامت اخلاق و مالی داشته و عدالت را در کشور برقرار کرده و در استان های که عقب افتاده سرمایه گذاری کند.

قالیباف با بیان اینکه اگر بهترین ها، متخصص ترین و توانمندترین افراد را در یک خلبان در کنار هم قرار دهید، اگر خلبان توانمندی نداشته باشد، با مشکل مواجه و اهداف پیش نخواهد رفت، ادامه داد: ما امروز در کنار تعهد، یکی را می  خواهیم که امتحان پس داده باشد.

وی با بیان اینکه باید کار را با اجماع روی نامزد اصلح در همان دور اول تمام کنیم، یادآور شد: اقدامات قالیباف در نیروی انتظامی، بحث موشکی و در مجلس قوانینی خوبی را برای رفاه حال مردم مصوب کردیم، همه اینها گویای توانمندی و دغدغه مندی مردمی است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کشور  با ذکر اینکه آقای قالیباف انسانی متعهد، مجاهد، عدالت باور و مردم باور است، بیان کرد: توسعه عمران شهری و روستایی، اشتغال، استفاده از نیروهای کُرد همچون شهرداری تهران، توجه به ماموستایان جزو برنامه های اولویت دار قالیباف برای کردستان است.

نیکزاد گف: امیدواریم در هشتم تیرماه مردم آقای قالیباف را انتخاب و با این انتخاب اصلح شان به ادامه مسیر پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.

کد خبر 2772109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha