انتخابات با امنیت کامل در کردستان برگزار می شود

فرمانده انتظامی استان کردستان از آمادگی کامل انتظامی استان خبر داد و گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشورمان همیشه در معرض تهدید بوده، چرا که دشمنان از همان ابتدا نسبت به اهداف والای انقلاب آگاهی داشتند و پیروزی چنین انقلابی را آغازی بر پایان خود می دیدند.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی در جمع خبرنگاران گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور، تثبیت مردم سالاری، نشان دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تأییدی بر مقبولیت نظام است. 

وی حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی را از ابعاد مختلف ملی و بین المللی تشریح کرد و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران با هدایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) فریب نقشه های آنان را نخواهند خورد و با حضور پرشکوه خود، اقتدار کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید. 

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه امنیت انتخابات، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است، اظهار کرد: مجموعه پلیس استان از ماه قبل تدابیر و برنامه ریزی های لازم را به منظور برگزاری انتخابات در هشتم تیرماه اندیشیده است و هم اکنون با اشراف اطلاعاتی لازم از آمادگی مطلوب و کامل در این راستا، برخوردار است. 

سردار آزادی در پایان امنیت و آرامش روانی شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و ادامه داد: پلیس به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است و با افتخار در کنار مردم است.

کد خبر 2772154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha