حزب جماعت عدالت کردستان: امیدواریم این آخرین حکم ریاستی برای برگزاری انتخابات پارلمانی باشد و بار دیگر این انتخابات به تعویق نیفتد

سرویس عراق  و اقلیم کردستان_ سخنگوی حزب جماعت عدالت کردستان درباره تعیین تاریخ جدید برگزاری انتخابات کردستان اعلام کرد امیدواریم حکم ریاستی صادره آخرین حکم باشد و دیگر تحت هیچ شرایطی و به هیچ بهانه‌ای برگزاری انتخابات پارلمانی به تعویق نیفتد، ما نیز برای برگزاری انتخابات آمادگی داریم.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری خندان، سخنگوی حزب جماعت عدالت کردستان با صدور بیانیه‌ای اظهار کرد ما در حزب جماعت عدالت کردستان درخصوص حکم ریاستی اقلیم کردستان مبنی بر تعیین موعد برگزاری انتخابات پارلمانی به منظور حفظ جایگاه اقلیم کردستان و حرمت نهادهای آن همواره با برگزاری به موقع این روند موافق بوده‌ایم.

سخنگوی حزب جماعت عدالت کردستان اظهار امیدواری کرد این آخرین حکم ریاستی صادره باشد و دیگر تحت هیچ شرایطی و بهانه‌ای به تعویق نیفتد و افزود ما نیز برای شرکت در انتخابات آمادگی داریم.

دلشاد شهاب سخنگوی ریاست اقلیم کردستان روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد نچیروان بارازنی رئیس اقلیم کردستان حکم ریاستی اقلیم کردستان را برای برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان صادر کرده و در آن دستور داد تاریخ ۲۰۲۴/۱۰/۲۰ این روند برگزار شود و همه نهادهای رسمی مکلف به اجرای این حکم می‌باشند.

سخنگوی این حزب همچنین اشاره کرد تعیین این تاریخ حاصل مذاکرات بسیار میان همه احزاب و خود آنها در مقام ریاست اقلیم کردستان و ارزیابی آنان از شرایط موجود بوده است. از تاریخ ۱۰/۲۰ تا ۱۲/۲۰ سال ۲۰۲۴ کمیسیون انتخابات عراق برای تکمیل اقدامات لازم و تحویل اعتراضات و تعیین تکلیف آنها مهلت دارد.

کد خبر 2772159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha