رئیس جنبش نسل نو: ۲۰ اکتبر روز فرا رسیدن رفاه و سعادت مردم کردستان است

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ رئیس جنبش نسل نو با صدور پیامی در خصوص تعیین موعد برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان اعلام کرد روز ۲۰ اکتر سال جاری روز فرا رسیدن شادی و سعادت مردم کردستان است.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری خندان، شاسوار عبدالواحد در پیامی اعلام کرد اگرچه به نظر ما تاریخ تعیین شده برای برگزاری انتخابات دیر است و از نظر ما بهتر بود زودتر برگزار می‌شد اما برگزاری این روند برای مردم کردستان و رهایی آنها از شرایط فعلی نامطلوب بسیار اهمیت دارد.

وی افزود با روحیه‌ای امیدوارانه و دلی شاد چشم انتظار روز برگزاری انتخابات و پایان این حکمرانی بد دو حزب دمکرات کردستان و اتحادیه میهنی هستیم.

شاسوار عبدالواحد تصریح کرد روز بیستم اکتبر روز بدی برای حاکمان اقلیم کردستان و روز فروپاشی تجربه ۳۳ ساله حکمرانی خانوادگی در اقلیم کردستان است و روز فرا رسیدن شادی و رفاه و سعادت برای مردم کردستان است.

نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان حکم ریاستی خود را در خصوص برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان صادر کرد و تصمیم گرفت که این انتخابات در تاریخ ۲۰۲۴/۱۰/۲۰ برگزار شود.

سخنگوی حزب دمکرات کردستان با بیان این که با اعلام تاریخ برگزاری انتخابات ششمین دوره پارلمانی کردستان توسط رئیس اقلیم کردستان، حزب دمکرات کردستان انجام مقدمات برگزاری این روند را آغاز می‌کند افزود امیدواریم انتخاباتی دمکراتیک و پاک و سالم برگزار شود که نتیجه آن در راستای تامین منافع مردم کردستان باشد.

از طرف دیگر سخنگوی حزب جماعت کردستان در خصوص تعیین تاریخ جدید انتخابات اعلام کرد امیدواریم این آخرین حکم ریاستی باشد و دیگر تحت هیچ فشاری و هیچ بهانه‌ای به تعویق نیفتد و مانیز آماده برگزاری انتخابات هستیم.

همزمان سخنگوی حزب اتحاد اسلامی کردستان اعلام کرد ما همیشه آماده برگزاری انتخابات هستیم  نباید اگر کسی مایل نبود انتخابات برگزار نشود و چون مانع برگزاری انتخابات شده است خود را قهرمان نشان دهد.

کد خبر 2772160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha