مردم حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه بر حضور در پای صندوق های رای در ساعات اولیه اخذ رای تاکید کرد و گفت: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم در صورت امکان در ساعت‌های اولیه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و اینکار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز جمعه ۸ تیرماه با حضور در شعبه مسجد جامع شهر کرمانشاه رای خود را در صندوق انداخت.

استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: تمامی فرایندهای آماده‌سازی برای برگزاری باشکوه انتخابات جمهوری در استان کرمانشاه فراهم شده است و تمامی شعب اخذ رای فعال هستند.

وی ادامه داد: با یک کار و تلاش جهادی در کمتر از ۴۰ روز، با یک کار متراکم و جدی تمامی شرایط برای فرایند اخذ رای توسط دستگاه‌های مسئول مهیا شد و اکنون ۱۶۳۵ صندوق رای در سراسر استان در حال رای گیری از مردم هستند.

صحرایی تاکید کرد: با توجه تجربه‌ خوب مردم شریف ایران در زمینه انتخاب یک رئیس جمهور صادق، خدمت گذار و بی‌منت، انشالله رئیس جمهور بعدی هم با این ویژگی‌ها مسیر خدمتگزاری به ملت شریف ایران را به خوبی ادامه بدهد.

وی بر حضور در پای صندوق های رای در ساعات اولیه اخذ رای تاکید کرد و گفت: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم در صورت امکان در ساعت‌های اولیه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و اینکار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

کد خبر 2772178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha