حضور مردم و مسئولان قروه پای صندوق رأی

سرویس کردستان- همزمان با آغاز انتخابات چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، مسئولان و مردم شهرستان قروه با حضور در شعبات، رأی خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در شهرستان قروه در حالی آغاز شد که با حضور عروس و داماد قروه ای در همان ساعات اولیه شروع رأی گیری همراه بود.

این زوج جوان در حالی برای رأی دادن آمده بودند که به گفته خودشان دوست داشتند زندگی مشترک خود را با رأی دادن برای آینده کشور آغاز کنند. آنان رأی دادن را یک وظیفه ملی دانسته و از اینکه شروع زندگی مشترک خود را با فرآیند انتخابات آغاز کردند خرسند بودند.

حضور مردم و مسئولان قروه پای صندوق رأی

همین طور در همان ساعات اولیه آغاز انتخابات مسئولان شهرستان قروه اعم از فرماندار و اعضای شورای تأمین با حضور در یکی از شعبات، رأی خود را داخل صندوق انداختند. در همین زمینه فرماندار شهرستان قروه با تأکید بر مشارکت مردم، از تعبیه شدن ۱۱۵ شعبه اخذ رأی خبر داد و گفت که از این ۱۱۵ شعبه تعداد ۶۳ شعبه آن شهری و ۵۲ شعبه روستایی هستند.

حضور مردم و مسئولان قروه پای صندوق رأی

خلیل فعله گری تعداد شعبات سیار را ۴۷ و شعبات ثابت را ۶۸ مورد دانست و به تأمین تمامی زیرساخت های لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و درست و ایمن اشاره کرد.

امروز همزمان با فرآیند رأی گیری در قروه نماینده ولی فقیه با حضور در شهرستان از شعبات اخذ رأی بازدید و برحضور مردم برای تصمیم گیری در امر کشور تأکید کرد.

کد خبر 2772187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha