کشته و زخمی شدن ۱۱ سرباز و شبه‌نظامی ارتش ترکیه در حملات نیروهای آزادی بخش عفرین

سرویس سوریه - در عملیات HRE علیه ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن، ۲ سرباز و ۴ شبه‌نظامی کشته و ۵ سرباز و شبه‌نظامی نیز زخمی شدند.

به گزارش کردپرس، در عملیات نیروهای آزادی‌بخش عفرین(HRE) علیه ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن، ۲ سرباز و ۴ شبه‌نظامی کشته و ۲ سرباز و ۳ شبه‌نظامی نیز زخمی شدند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، نیروهای HRE در بیانیه‌ای کتبی نتایج عملیات‌های خود علیه ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن در ماه می را منتشر کردند.

در بیانیه HRE آمده است:

«دولت ترکیه و شبه‌نظامیان تحت کنترل آن از روزی که شهر عفرین را تصرف کرده‌اند، از انواع روش‌های کثیف در چارچوب سیاست‌های نسل‌کشی و کشتار علیه مردم استفاده کرده‌اند. آنها مدام به مردم عفرین حمله می‌کنند، از قتل و دستگیری گرفته تا آدم‌ربایی، سرقت، مصادره اموال مردم، تجاوز جنسی و تغییرات بافت جمعیتی. با این روش‌ها، صدها تن از مردم عفرین مجبور به مهاجرت شده‌اند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: « ما به عنوان نیروی دفاعی مردم عفرین در برابر حملات سکوت نمی‌کنیم و اقدامات انتقام جویانه خود را انجام می‌دهیم. در چارچوب این فعالیت‌ها، نیروهای ما فعالیت‌های واکنشی را سازماندهی کردند. در مجموع در عملیات‌های نیروهای ما در عفرین،  ۲ سرباز و ۴ شبه‌نظامی کشته و ۲ سرباز و ۳ شبه‌نظامی نیز زخمی شدند.»

کد خبر 2772227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha