احداث شهرک صنوف از مطالبات اتاق اصناف کردستان است

استاندار کردستان گفت: شهرک صنوف یکی از مطالبات چندین ساله اتاق اصناف مرکز استان بوده و عزم ما جزم است که این مطالبه را محقق کنیم.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف، گفت: اصناف از ساختار پیشکسوت محور برخوردار است و وجود اصناف احساس دلگرمی و انگیزه و پویایی را در جامعه ایجاد می کند.

وی اظهار کرد: بازاریان در کمال سلامت و زحمت و در شرایط فشارهای سنگین اقتصادی با مردمداری زندگی خود را اداره می کنند و این مایه افتخار است‌.

استاندار کردستان با بیان اینکه در فقه اسلام، کاسب و کسب حلال یکی از مهمترین موضوعات است، افزود: ساختار اقتصادی استان خدمات پایه بوده و بازار را با ریش سفیدان آن شناخته شده است بنابراین جوانانی که وارد این عرصه می شوند احترام به بزرگان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

زارعی کوشا با بیان اینکه بازار منشا کسب و کار حلال است، ادامه داد: امیدوارم اتاق اصناف اجازه ندهند کسب حلال در بین بازاریان به فراموشی سپرده شود.

وی یادآور شد: شهرک صنوف یکی از مطالبات چندین ساله اتاق اصناف مرکز استان بوده و عزم ما جزم است که این مطالبه را محقق کنیم.

استاندار کردستان بیان کرد: نقش اصناف فقط مربوط به مسائل کاری اقتصادی و معیشتی نیست بلکه جامعه آنها را به عنوان ارکان اجتماعی می شناسد.

کد خبر 2772241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha