شناسایی ۹۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های آذربایجان‌غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از شناسایی ۹۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های آذربایجان‌غربی طی سه ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش کردپرس، ایرج دست نشان  با اشاره به شناسایی متجاوزین حریم راه‌های استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه، از  ۹۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی شده در حریم راه‌های استان، ۳۶ مورد با حکم قضایی تخریب شده است.

او افزود: در سال جاری تعداد ۲۶ مورد تجاوز توسط مالکان خود تخریبی شده‌اند و همچنین  ۳۷ مورد از احکام قضایی نیز برای تخریب در دست اقدام است.

دست نشان ادامه داد: همچنین در ۳ ماهه گذشته از سال جاری ۲۰۲ اخطار کتبی و ۱۰۳ اخطار پیشگیرانه قبل و بعد از ساخت و ساز غیر مجاز به مالکین در سراسر استان صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان گفت: هرگونه سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز در حریم راه‌ها نیازمند استعلام و دریافت مجوز از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است و از شهروندان عزیز استان درخواست داریم قبل از انجام هرگونه ساخت و ساز در حریم راه‌های استان نسبت به اخذ مجوز ساخت اقدام کنند.

دست نشان در پایان تاکید کرد: ایجاد زیر ساخت‌ها و توسعه راه‌ها، اعمال برنامه‌های ایمنی جاده‌ای، عملیات تاسیساتی و همچنین جلوگیری از تصادفات جاده‌ای  منوط به حفظ حریم راه‌هاست و لذا به توجه به مهم بودن کلیه این عوامل انتظار می‌رود کلیه شهروندان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در حفظ حرایم جاده‌ها یاری کنند.

کد خبر 2772305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha