مردم ایران همیشه در انتخابات حضور حماسی داشته و پای نظام بوده اند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم ایران هرگاه که انقلاب اسلامی به پای کار بودن آنان نیاز داشته، حضوری حماسی و معنادار داشته اند و نکته کلیدی امروز نیز مشارکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش کرد پرس، سردار امان الله گشتاسبی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران رسانه های جمعی کردستان، گفت: در شرایطی هستیم که انتخابات زودهنگام به واسطه شهادت رئیس جمهور شهید رقم خورد و این فقدان با رهنمودهای رهبری بدون خلل به مرحله انتخاب ریاست جمهوری دولت چهاردهم رسیده است.

وی به تلاش بیش از ۵۰ رسانه معاند برای بازداشتن مردم کردستان از حضور در پای صندوق های اخذ رای اشاره کرد و افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ۲ موضوع مهمی است که در همه انتخابات بر آن تاکید شده و امروز وظیفه همگان تلاش برای تحقق این ۲ اصل است و اصحاب رسانه وظیفه سنگین تری بر عهده دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: هر رای در سرنوشت ایران اسلامی تاثیرگذار است چون مردم ولی نعمت و قیم انقلاب اسلامی هستند.

سردار گشتاسبی ادامه داد: نکته مهم و حائز اهمیت از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، زیرساخت های راهبردی جایگاه ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و تنوع اقوام است که نظام اسلامی را از همه گزندها مصون نگهداشته است.

وی یادآور شد: از اصولی ترین زیرساخت های موثر جایگاه ولایت مطلقه فقیه است که همه مسئولیت های منجر به رشد و تعالی ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران را در زمینه مادی و معنوی راهبری می کند که نمونه مشابه دیگری در دنیا ندارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: یکی از نکات راهبردی دیگز نیز اداره امور و تعیین سرنوشت با اثربخشی و حضور مردم است که با این حضور می شود از موانع گذشت و اهمیت جایگاه رهبری نیز توامان با این پشتوانه مردمی است.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی رهبری امام خمینی (ره) با پای کار بودن مردم متجلی شد، گفت: برجسته ترین نشانه و ویژگی دیگر حضور موثر مردم، در هشت سال دفاع مقدس بود که حماسه تاریخی را برای انقلاب اسلامی رقم زد.

وی به تنوع اقوام در ایران اسلامی به عنوان یکی از نقاط قوت ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همه اقوام، شعار مشترک و قوی وحدت کلمه را دارند و این انسجام الگویی برای همه ملت های آزاده در مقابله با ادعاهای پوچ استعمار و استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: همه تلاش دشمن برای انحراف این سه اصل مهم و راهبردی است و در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دنیای استکبار همواره در صدد دست اندازی در مسیر موفقیت و پیشرفت ملت ایران بوده و ۴۵ سال خصومت آن متوجه ملتی است که با پایداری ویژه در این راه ایستاده است.

ترکیب ابزارهای تحریم، مخدوش کردن امنیت، جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی و جنگ شناختی از جمله دسیسه های دشمن بود که سردار گشتاسبی با اشاره به آنها، ادامه داد: ملت ایران با همه این توطئه ها، در برابر هجمه ظالمانه دشمنان ایستاده و مقاومت می کند و با پایمردی و دفاع از آرمان های مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص)، عامل عصبانیت دشمن شده اند چرا که در مسیر درست قدم برداشته اند.

وی با تاکید بر اینکه، رویکرد دشمن بعد از ۴۵ سال تغییر نیافته، بلکه تشدید شده است، یادآور شد: مردم هرگاه که انقلاب اسلامی به پای کار بودن ملت نیاز داشته، حضوری حماسی و معنادار داشته اند و نکته کلیدی امروز نیز مشارکت حداکثری در انتخابات است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: سپاه از متن خود مردم است و همه ما در این برهه وظیفه تاریخی در قبال گذشتگان و آیندگان داریم.

سردار گشتاسبی گفت: منکر کاستی ها، مشکلات و سهل انگاری و غفلت ها نیستیم ولی هیچ یک از اینها متوجه اصل نظام جمهوری اسلامی نیست و تنها با گفت و گوی درون خانواده ای قابل رفع است نه با دخالت بیگانگان.

کد خبر 2772314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha