کلاهبرداران ۴ میلیارد تومانی در بانه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره کلاهبرداری در فضای مجازی با ۴ میلیارد تومان در بانه خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان بانه مبنی بر کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک لینک آلوده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس فتا بانه با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه اعضای یک باند ۴ نفره در این خصوص شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان  کردستان افزود: اعضای این باند ۴ نفره که در داخل استان و استان های همجوار اقدام به کلاهبرداری کرده بودند پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سردار آزادی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۴ میلیارد تومان کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، اامه داد: این باند با ارسال ۲۱ هزار  پیامک جذاب و فریبنده خرید ار بازار بانه که حاوی لینک آلوده حاوی آدرس های اینترنتی بوده از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر اقدام به کلاهبرداری کرده اند.

وی یادآور شد: از این باند کلاهبردار ۳۰ عدد سیم کارت، ۴۰ دستگاه گوشی همراه، ۷۹ کارت بانکی، ۱۲۰ گرم طلاجات و ۱۳۹ میلیون تومان وجه نقد و چند رایانه و مودم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس برابر قانون قاطعانه با مخلان آرامش مردم برخورد می کند، بیان کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 2772321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha