رئیس اقلیم کردستان: هیچ مدرکی دال بر دخالت اتحادیۀ میهنی کردستان در موضوع سوزاندن بازارهای اربیل و دهوک و کرکوک وجود ندارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اقلیم کردستان در اظهاراتی گفته تکذیب کرد که اتحادیۀ میهنی کردستان دخالتی در موضوع آتش سوزیهای بازارهای اربیل، دهوک و کرکوک داشته باشد.

به گزارش کردپرس به نقل از کانال 8، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان روز سه شنبه 2/ 7/ 2024 در کنفرانسی خبری اعلام کرد: هیچ مدرکی وجود ندارد که اثبات کند اتحادیۀ میهنی کردستان در موضوع آتش سوزیهای بازارهای اربیل، دهوک و کرکوک دخالت داشته باشد و به عنوان یک حزب از این موضوع حمایت کرده باشد.

وی افزود: ممکن است کسانی وجود داشته باشند که عضو یک جریان خاص باشند اما هیچ سندی وجود ندارد که اتحادیۀ میهنی کردستان به عنوان یک نیروی سیاسی از این موضوع حمایت کرده باشد.

شایان ذکر است روز گذشته، در کنفرانسی خبری، وزارت داخلی عراق و اقلیم کردستان اعلام کردند که در ارتباط با سوزاندن بازارهای اربیل، دهوک و کرکوک سه متهم را دستگیر کردند و در همین کنفرانس خبری، هیمن میرانی مدیر کل دیوان وزارت داخله اقلیم کردستان اعلام کرد: دو نفر از متهمان این جرم، وابسته به دستگاه ضدترور اتحادیۀ میهنی کردستان و یکی از آنان عضو واحد 70 نیروی پیشمرگ اتحادیۀ میهنی کردستان است.

کد خبر 2772350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha