مصدومیت ١٧ نفر در تصادفات جاده ای آذربایجان غربی طی یک روز!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی ازمصدوم شدن ١٧ نفر طی ٣ حادثه جداگانه تصادف رانندگی در جاده های این استان در کمتر از ٢٤ ساعت خبر داد.

حمید محبوبی در این باره به کردپرس گفت: ساعت۱۰  صبح سه شنبه ۱۲ تیر ماه جاری، در محور ایواوغلی_چایپاره، برخورد یک دستگاه سمند با موتورسیکلت گزارش شد.
 
او افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام و مشخص شد که در این حادثه ٣ نفر مصدوم شده بودند.

محبوبی بیان کرد: اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و به مرکز درمانی اعزام شدند .

او در ادامه از واژگونی خودروی پیکان وانت در محور سلماس _ ارومیه با ۶ مصدوم خبر داد و گفت: ساعت ۱۵:۳۸ عصر همان روز تصادفی دیگر گزارش شد که بلافاصله نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهرک صنعتی سلماس  به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل هلال احمر اضافه کرد: مصدومین حادثه پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) سلماس منتقل شدند.

محبوبی همچنین با اشاره به وقوع سومین تصادف طی یک روز در استان اظهار کرد: برخورد یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ با سمند در محور خوی - چایپاره ٨ مصدوم بر جای گذاشت.

او ادامه داد: این تصادف نیز ساعت ۲۳:۲۹ شب سه شنبه ۱۲ گزارش شد وامدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته محبوبی؛ در این حادثه اقدامات  پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و به مرکز درمانی اعزام شدند.

کد خبر 2772357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha