فرمانده نیروی «خبات» حزب دمکرات کردستان: سالهای جوانیم را به حزب دمکرات کردستان بخشیدم اما بیهوده بود

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ فرمانده نیرو «خبات» حزب دمکرات کردستان در منطق «پشدر» و «بتوین» از صفوف حزبش خارج شد و اعلام کرد عمر جوانیم را به حزب دمکرات کردستان اهدا کردم اما بیهوده بود.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، عمر علی هیرویی فرمانده نیروی «خبات» حزب دمکرات کردستان در منطقه «پشده‌ر» و «بتوین» در نامه خطاب به حزب دمکرات کردستان استعفای خود را از مقام و  کناره گیری از حزبش اعلام کرد و نوشت پس از تلاش و کوششهای بی وقفه و خستگی ناپذیر و تلف کردن عمر و جوانیم در راه خدمت به مسیر کردستانی بودن و حزب گرایی متاسفانه همه اینها بیهوده بود.

وی در نامه خود نوشت پس از خویشتن داری فراوان و اهمیت ندادن به نظرات و مواضع حزبی یاران و دلسوزان این منطقه به این نتیجه رسیدم که از این به بعد تمام تلاش خود را در راه خدمت به خانواده‌ام اختصاص دهم و از همه مسولیتها و امتیازات نظامی خود کنارەگیری کنم.

عمر علی هیرویی در نامه استعفای خود نوشت درخواست می‌کنم که مسئولیت نیرو به افرادی واگذار شود که عملکرد سودمندی دارند و از همه یاران و همراهان دلسوز و مهربانی که همواره در مدت طولانی با هم همکاری داشته‌ایم و بدون هیچ چشمداشتی از من حمایت کرده‌اند عذرخواهی می‌کنم.

کناره گیری فرمانده ارشد حزب دمکرات کردستان در حالی است که در چند روز گذشته و در کنفرانس داخلی حزب دمکرات در بسیاری از مناطق و شاخه‌های تشکیلاتی این حزب صداهای مخالف بالا گرفته و در برخی از مناطق و شاخه‌های این حزب درگیری و تنشها میان کادرهای آن رخ داده است در برخی مناطق نیز این درگیرها حتی به درگیریهای مسلحانه علیه هم کشانده شد.

کد خبر 2772365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha