سهم بنیاد مسکن کردستان در طرح نهضت ملی مسکن ۳۸۶۱ واحد است

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: ۳ هزار و ۸۶۱ واحد مسکونی از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در کردستان توسط بنیاد مسکن ساخته می شود.

به گزارش کرد پرس، حامد فیضی پور در نشست خبری اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کردستان، گفت: سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در احداث مسکن روستایی در طرح نهضت ملی مسکن ۱۶ هزار واحد است که ۱۶ درصد کل واحدهای تعهد شده را شامل می شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۷ واحد از این میزان احداث شده است، اظهار کرد: بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات احداث این واحدها، همکاری مطلوبی با بنیاد مسکن داشته و همین امر باعث شده سهم قابل توجهی از تعهدات، محقق شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: در بحش نهضت ملی مسکن شهری نیز سهم این بنیاد ۳ هزار و ۸۶۱ واحد بوده کهدر شهرهای سنندج، بیجار، قروه، دیواندره، دهگلان و کامیاران متعهد به احداث آنها هستیم.

فیضی پور ادامه داد: تاکنون از این ۳ هزار و ۸۶۱ واحد تعهد شده، ۳۰۶ واحد آن به بهره برداری رسیده و متقاضیان در حال حاضر در آنها سکونت دارند.

وی یادآور شد: در ۵ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان نیز زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن تامین و تخصیص داده شده و این واحدها به صورت ویلایی احداث و به متقاضیان تحویل داده می شود.

کد خبر 2772366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha