مردم در انتخابات حساس ریاست جمهوری عاقلانه انتخاب کنند

سرویس ایلام - امیرحسین ثابتی نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم با حضور در اجتماع حامیان دکتر جلیلی در ایلام عنوان کرد: مردم‌ باید به واقعیت های جامعه آگاه شوند و در مساله حساس ریاست جمهوری یک انتخاب عاقلانه و آگاهانه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، وی افزود: دکتر جلیلی وقتی به چالاب و چنگوله ایلام سفر کرد مردم گفتند تو از کجا این نقطه را پیدا کردی اینجا آخر دنیاست. وی تنها نامزدی است که همواره در طول سال های گذشته تاکنون در بین روستاییان بوده و با مشکلات آنها آشنا است و برای رفع مشکلات و مطالبات آنها برنامه دارد.

نماینده تهران ادامه داد: جلیلی کسی نبوده که خانه نشینی پیشه کند بلکه شهر به شهر و نقطه به نقطه رفت و پای صحبت مردم و کارآفرینان و روستاییان و کارگران و نخبگان و دانشگاهیان کشور نشست و برای چالش‌های مختلف کشور راه حل پیدا کرد.

مردم در انتخابات حساس ریاست جمهوری عاقلانه انتخاب کنند

ثابتی خاطرنشان کرد: کسانی که گفتند ساختن پالایشگاه کثافت است ایران تبدیل به واردکننده بنزین تبدیل شد یا وزیر راه و شهرسازی دولت قبل که در ستاد پزشکیان فعالیت دارد به نساختن مسکن برای خانواده های فاقد مسکن افتخار می کرد.

وی گفت: رییس‌جمهور باید برنامه داشته باشد و با ذهنی آماده مشکلات طبقه مستضعف را حل بکند و باید بتواند تصمیم گیری کند وگرنه میتوان با استفاده از شورای کارشناسان مشکلات را حل کرد و دیگر نیازی به رییس جمهور نیست و این نگاهی غلط است 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: رأی به جلیلی از روی اجبار و زور نیست و انتخابی بین بد و بدتر نیست بلکه انتخابی آگاهانه است و نسل آینده به آن افتخار خواهد کرد.

وی تاکید کرد: انتخاب هریک از این ۲ نفر سرنوشت کشور را تغییر خواهد داد و باید آرای جلیلی افزایش یابد چرا که وی دارای برنامه و اهداف مشخص است که در صورت برگزیدن باعث رفع یا کاهش عقب ماندگی ها در کشور می شود.

کد خبر 2772409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha