هیات والیبال استان کردستان میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال شد

مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ نفر اعم از دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال، رئوسای هیات های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، رئیس هیات والیبال استان کردستان در گفتگو با رسانه های کردستان، گفت: امروزه والیبال استان کردستان در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته است و بر همین اساس باید با قدرت در  این راه گام برداریم.

امید مهتاب با بیان اینکه در این مجمع ۱۵۰ نفر حضور دارند، افزود: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ نفر اعم از دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال، رئوسای هیات های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: مجامع سالیانه فدراسیون های ورزشی تاکنون در هیچ استانی به جز تهران برگزار نشده بود ولی این مهم با عنایت و همدلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با هیات والیبال استان این رویداد بزرگ به میزبانی استان کردستان و در شهرستان بانه در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ تیر ماه برگزار می شود.

رئیس هیات والیبال استان کردستان با تاکید بر این مهم که روزهای خوب والیبال فرا رسیده است، ادامه داد: برای ارتقا ورزش والیبال یا هر رشته دیگر باید تعامل و ارتباط خوبی با فدراسیون برقرار کرد، در غیر این صورت پشت درب های بسته و با گوشه گیری هیچ کاری را نمی توان جلو برد.

مهتاب یادآور شد: والیبال کردستان از گذشته تا کنون دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمندی بوده است که متاسفانه شایسته از آن استفاده نشده بود.

وی بیان کرد: هیات والیبال استان کردستان با رویکرد توسعه ای وارد این وادی شده و تا آنجایی که بتواند تمام کمبودهایی که در گذشته بوده است را جبران کرده و راه رشد و توسعه را برای این خانواده فراهم می کند.

رئیس هیات والیبال استان کردستان گفت: برگزاری چنین رویدادهایی در استان کردستان باعث توجه بیشتر و توسعه می شود و هدف اصلی از این مهم تعامل با فدراسیون و ارتباط دو سویه با بزرگان والیبال ایران است.

گفتنی است مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ نفر در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ تیر ماه در هتل ۵ ستاره هاله شهرستان بانه برگزار می شود.

کد خبر 2772583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha