۳.۴ میلیارد تومان نفتگاز قاچاق در مرز باشماق مریوان کشف شد

فرمانده یگان حفاظت گمرکات کردستان گفت: ماموران این یگان در ۳ ماهه نخست امسال، ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نفتگاز قاچاق را در پایانه مرزی باشماق کشف کرده اند.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ پرویز پورخزایی در جمع رسانه های کردستان، گفت: ماموران این یگان در ۳ ماهه نخست امسال، ۱۹۰ هزار و ۸۹۴ لیتر نفتگاز به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در پایانه مرزی باشماق کشف کرده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷.۵ درصد رشد داشته است.

وی اظهار کرد: مجموع ارزش ریالی کل کشفیات یگان حفاظت گمرکات استان کردستان طی ۳ ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۶ میلیارد تومان بوده است.

فرمانده یگان حفاظت گمرکات کردستان افزود: مأموران این یگان در کنترل های روزانه محیطی، موفق به کشف تعداد ۲۷ هزار عدد فشفشه قاچاق از یک دستگاه کامیون حامل کالای ترانزیتی شدند.

سرهنگ پورخزایی ادامه داد: کالاهای مکشوفه شامل ۲۷ هزار عدد فشفشه تزئینی روی کیک همراه با ۶۲۰ عدد ایرپاد و ۲۵۰ عدد پاوربانک است.

وی یادآور شد: این میزان کالا توسط یک دستگاه حامل ترانزیتی و به قصد قاچاق به داخل کشور حمل می شد که با هوشیاری ماموران گمرک باشماق و هنگام عبور از محوطه مرزی به سمت شهرستان مریوان کشف و ضبط شد.

کد خبر 2772596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha