۷۰۳ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان جابه جا شدند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از جابجایی ۷۰۳ هزار و ۳۹۲ مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی در استان طی ۳ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سیدعبدالرحمن حسینی در جمع خبرنگاران استان کردستان، گفت: در ۳ ماه نخست امسال ۷۰۳ هزار و ۳۹۲ مسافر در قالب ۱۰۳ هزار و ۶۰ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جابه جا شده اند.

وی اظهار کرد: میزان جابجایی مسافرین توسط حمل و نقل عمومی در ۳ ماهه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه ۱۵ درصد رشد داشته و در تعداد سفرهای انجام شده کاهش ۲.۷ درصدی داشته ایم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان افزود: بیشترین میزان جابه جایی مسافر در استان برابر با ۳۴۵ هزار و ۵۴۳ نفر در قالب ۳۰ هزار و ۱۲۴ سفر توسط مینی بوس صورت گرفته است.

حسینی ادامه داد: طی ۳ ماهه نخست امسال در سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی مینی بوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد در بخش مسافر و در تعداد سفر هم ۱۳.۵ درصد افزایش داشته است.

وی از کاهش ۹.۵ درصدی سفر با اتوبوس در کردستان خبر داد و یادآور شد: در این مدت ۹ هزار و ۴۸۳ سفر با ناوگان اتوبوسی در استان انجام شده که طی آن ۱۴۱ هزار و ۴۵۵ نفر جابه جا شده اند که تعداد مسافر نسبت به سال قبل، کاهش ۱۷ درصدی و تعداد سفر نیز کاهش ۹.۵ درصدی را داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بیان کرد: تعداد مسافران جابه جا شده با ناوگان سواری عمومی ۲۱۶ هزار و ۳۹۵ نفر در قالب ۶۳ هزار و ۴۵۳ سفر بوده است که در بخش مسافر کاهش ۱۱.۵ درصدی و در بخش سفر نیز کاهش ۸ درصدی بوده است.

کد خبر 2772602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha