واکنش های بغداد- اربیل  در برابر تهاجم ارتش ترکیه به شمال عراق، شرم آور است

سرویس عراق و اقلیم کردستان-غیاث سورچی،عضو اتحادیه میهنی کردستان، با اشاره به ادامه بمباران غیرنظامیان توسط ترکیه در مناطق شمالی عراق، گفت: آنکارا این غیرنظامیان را عضو حزب کارگران کردستان قلمداد می کند، درحالیکه آنان شهروندان بی گناه  غیر وابسته به پ.ک.ک هستند.

به گزارش کردپرس، غیاث سورچی،عضو اتحادیه میهنی کردستان، درگفتگو با خبرگزاری «العهد نیوز» با بیان اینکه حملات ترکیه به شنگال، سلیمانیه، اربیل و دهوک همچنان ادامه دارد، افزود: ترکیه به بهانه حضور حزب کارگران کردستان در شمال عراق شهروندان بی گناه را هدف قرار می دهد و روز به روز به تعداد پایگاههای  نظامی خود در خاک عراق می افزاید که بزرگترین این پایگاه ها، پایگاه اطلاعاتی، امنیتی و نظامی کوه بعشیقه است.

سورچی تاکید کرد: ارتش ترکیه برخی مناطق را که مهمترین آنها منطقه«سیدکان» دراربیل است، به نسبت 45 درصد و مناطقی در دهوک را تصرف و تانک های خود را دراین مناطق مستقر کرده است و به بمباران  و گلوباران  غیرنظامیان ساکن این مناطق همچنان ادامه می دهد.

وی با شرم آور خواندن واکنش های دولت های فدرال و اقلیم کردستان در برابر این تهاجم ارتش ترکیه، تصریح کرد:ارتش ترکیه فقط به دنبال اشغال موصل نیست. بلکه برای اشغال بقیه استان های عراق تلاش می کند.

کد خبر 2772687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha