فدراسیون والیبال یکی از فدراسیون های خاص کشور است

سرویس کردستان-معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون والیبال اولین فدارسیونی بود که موفقیت در مقیاس جهانی را برای کشور به دست آورده و یکی از فدراسیون های خاص کشور است.

به گزارش خبرنگار کرد پرس سینا کلهر شامگاه پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال کشور که به میزبانی شهرستان بانه برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال در شهرستان مرزی بانه یک اقدام بسیار ارزشمند و زیبا است اولویت رییس فدراسیون والیبال مناطق محروم است و امیدواریم این فدراسیون برای دیگر فدراسیون ها الگو باشند.

وی با اشاره به گزارش سالیانه مالی مجمع عمومی فدراسیون والیبال افزود: این پانزدهیمن مجمع است که در حوزه ورزش به عنوان نماینده ریاست مجمع در فدراسیون های مختلف وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند همه ما نسبت به تک تک اوراقی که چاپ شده مسئولیت داریم.

کلهر خطاب به روسای مجمع های والیبال کشور گفت: شما صاحبان رای و تصمیم درباره والیبال هستید و هر اتفاقی در این بخش رخ دهد شما مسئول هستید.

وی اضافه کرد: بایستی مجامع ما از حالت خواندن گزارش و تایید آن بگذرد و به مجمعی تبدیل شود که نسبت به همه بندهای آن پرسش و نسبت به سالهای قبل مقایسه کنند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در سه سال اخیر برگزاری مجامع استانی از حیث مجامع سالیانه کمتر بوده و باید این موضوع بررسی شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر به امکانات والیبال نگاه کنیم نباید این دستاوردها را به دست می‌آوریم اما به رغم کمبودها و محدودیت های تلاش کردند و امیدوارم دوباره والیبال ایران در زمره تیم‌های برتر جهان قرار گیرند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: افکار عمومی به فدراسیون والیبال به خاطر موفقیت های که در عرصه جهانی کسب کرده افتخار می کند.

وی افزود: همیشه به ما گفتند که ایرانی ها کار گروهی بلند نیستند و مثال آنها ورزش بود اولین رشته ای این مانع ذهنی را از جامعه برداشت والیبال بود.

کلهر اظهار داشت: اگر به امکانات نگاه کنیم ما نباید این موفقیت ها را در عرصه والیبال به کسب کنیم در رقابت با تیم های دیگر امکانات ما به هیچ عنوان قابل مقایسه نبود اما اراده و عزم افرادی که در این سالها کار کردن باعث کسب این موفقیت ها شد.

در راستای اهداف و سیاست های کلان و نوین فدراسیون والیبال برای رشد و توسعه والیبال در سراسر کشور و با موافقت وزارت ورزش و جوانان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون در سال ۱۴۰۳ امروز (پنج‌شنبه ۲۱ تیر) در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بانه به ریاست سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

کد خبر 2772777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha