تداوم جنایات شبه‌نظامیان در عفرین

سرویس سوریه - شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه یک شهروند کرد را در ماباتای عفرین ربودند و بیش از ۳۰۰ اصله درخت را نیز در راجو سوزاندند.

به گزارش کردپرس، شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در ادامه جنایات خود علیه مردم و محیط زیست عفرین یک شهروند را در ماباتای عفرین ربودند و بیش از ۳۰۰ اصله درخت شهروندان کرد را نیز در راجو سوزاندند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، یک منبع محلی از عفرین اعلام کرد که شبه‌نظامیان موسوم به «گروه ۱۱۲»  وابسته به ارتش ترکیه یک شهروند کرد ۴۰ ساله به نام «منان محو نسان» اهل روستای «دیمیلی» ماباتای عفرین را ربودند.

این منبع همچنین خبر داد که خانواده نسان برای آزادی فرد ربوده شده ۳۰۰۰ دلار به شبه‌نظامیان باج دادند اما با وجود این تاکنون وی آزاد نشده است.

به گفته همین منبع، این شبه‌نظامیان نسان را به زندان کیلیس ترکیه فرستاده و از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

یک منبع دیگر از داخل عفرین اعلام کرد که شبه‌نظامیان احرار الشرقیه متعلق به ارتش ترکیه ۳۰۰ اصله درخت زردآلو، گیلاس و زیتون را در روستای التانیا در راجو به آتش کشیدند.

تداوم جنایات شبه‌نظامیان در عفرین

لازم به ذکر است که از سال ۲۰۱۸ منطقه کردنشین عفرین در شمال غرب سوریه تحت تصرف ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن است و به گفته منابع محلی و سازمان‌های حقوق بشری ، روزانه جنایات و تخلفات گسترده‌ای توسط شبه‌نظامیان علیه ساکنان آن صورت می‌گیرد.

کد خبر 2772795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha