خدمات نظام مهندسی برای محرومین ایلام رایگان شد

سرویس ایلام - طی تفاهم نامه بین سازمان نظام مهندسی، بنیاد مسکن، بسیج مهندسین و متخصصین و کمیته امداد هزینه‌های مربوط به خدمات سازمان نظام مهندسی برای محرومین و مددجویانی که توسط نهادهای حمایتی معرفی شوند، در ایلام رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، به موجب تفاهم‌نامه یاد شده که با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، معاونت عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل برگزار شد، هزینه‌های مربوط به خدمات سازمان نظام مهندسی محرومین و مددجویانی که توسط نهادهای حمایتی معرفی شوند، رایگان منظور می‌شود.

این طرح مشمول ساختمانهای ویلایی تا زیربنای ۳۰۰ متر مربع و در آپارتمان‌ها تا ۱۰۰ متر مربع به ازای هر خانواده می‌شود.

ضمنا در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر در ساخت مسکن، انجام آزمایشگاه ژئوتکنیک تا دو طبقه و پیلوت بر اساس اطلاعات پهنه بندی و مجاورین انجام می‌شود و در سه طبقه و پیلوت فقط یک گمانه محاسبه می‌شود.

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این جلسه ضمن تقدیر از این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه مهندسان سازمان نظام مهندسی و هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین و متخصصین، عنوان کرد: کار برای محرومین و ساخت مسکن نیازمندان هم وظیفه قانونی و هم باقیات الصالحات است و امید است در قالب این تفاهم نامه بتوانیم خدمات خوبی به محرومین جامعه ارائه کنیم.

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه استان ایلام نیز عنوان کرد: این اقدام ناشی از روحیه جهادی مهندسین استان ایلام است و در واقع آنها زکات علم خود را با خدمت به نیازمندان استان ایلام در قالب این تفاهم نامه ادا می کنند.

کد خبر 2772828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha