جریمه ۲۰۲ میلیون تومانی قصاب متخلف/۳۱۲ میلیون تومان کالای قاچاق کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از جریمه ۲۰۲ میلیون تومانی یک قصاب متخلف در سنندج به اتهام تقلب در فروش گوشت دام غیربهداشتی خبر داد و گفت: در یک پرونده دیگر نیز که ۳۱۲ میلیون تومان کالای قاچاق کشف شد، متهم به ۳۴۷ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

حسین رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور ضابطان از اداره بهداشت، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و اتحادیه رستوران داران شهرستان سنندج، تخلفاتی را از عرضه گوشت مشاهده و گزارش تخلف را تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: پرونده عرضه و فروش ۷۳ کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف جمعا به ارزش ۲۰ میلیون تومان تقلب در فروش گوشت که قابلیت مصرف انسانی نداشت و غیر بهداشتی بود در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی سنندج رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان اظهار کرد: شعبه با بررسی مدارک فروش و نتایج آزمایشگاه، اتهام تقلب در فروش گوشت دام که قابلیت مصرف انسانی نداشته است را محرز و علاوه بر ضبط و معدوم کردن گوشت های توقیفی غیر بهداشتی، متخلف را به پرداخت ۲۰۲ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

۳۱۲ میلیون تومان کالای قاچاق کشف شد

رحیمیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پرونده کشف کالای قاچاق شامل ۵۴۳ قلم لوازم آرایشی، ۵۸ ثوب پوشاک ،۵۰ عدد کیف، ۶۱ برد دستگاه و ۲ هزار و ۹۰۰ عدد قرص ویتامین  جمعاً به ارزش ۳۱۲ میلیون تومان در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی سنندج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت مبلغ ۳۴۷ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان یادآور شد: مأموران پلیس اقتصادی در حین گشت زنی در محور حسین آباد - دهگلان از یک دستگاه خودروی سواری با کشف محموله قاچاق، گزارش این پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی سنندج ارسال کردند.

کد خبر 2772832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha