دستگیری سرکرده معروف داعش توسط آسایش کردستان سوریه

سرویس سوریه - نیروهای آسایش کردستان سوریه از دستگیری یک سرکرده معروف داعش با نام «خالد حسن سلوم» در عملیات مشترک خود با نیروهای ائتلاف در حومه دیرالزور خبر دادند.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که یک سرکرده معروف داعش با نام «خالد حسن سلوم» در عملیات مشترک این نیروها با نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش در حومه دیرالزور دستگیر شده است. 

به نوشته آژانس خبری هاوار، در بیانیه مرکز رسانه‌ای نیروهای آسایش کردستان سوریه آمده است که سازمان امنیت عمومی آسایش با همکاری ائتلاف بین‌المللی روز شنبه ۱۳ جولای عملیات موثری را علیه یک سرکرده معروف داعش به نام «خالد حسن سلوم» معروف به «ابوفاطمه الشیطی»  انجام داد.

در این بیانیه همچنین آمده است که در نتیجه عملیاتی که در شهرک خرانیج دیرالزور انجام شد، این سرکرده داعش دستگیر شد.

در این بیانیه اطلاعات زیر در مورد سرکرده دستگیر شده داعش به اشتراک گذاشته شده است: «او امیر خدمات مالی داعش در دیرالزور و دستیار «ابو صهیب العراقی» بوده است. قبل از آزادسازی دیرالزور از داعش توسط نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF)، خالد حسن سلوم در ویدئویی از داعشی‌ها خواستار جنگ علیه SDF می‌شود. ابوفاطمه الشیطی پس از شکست داعش و آزادسازی منطقه، خطرناک ترین هسته تروریستی را برای انجام قتل‌ها رهبری می‌کرد.»

کد خبر 2772846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha