استفاده‌ از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه گردشگری کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ سرویس کرمانشاه _ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه گردشگری استان را یک ضرورت عنوان کرد.

به‌گزارش کردپرس؛ داریوش فرمانی در بازدید از تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه گردشگری که در مرکز جهاد دانشگاهی کرمانشاه مستقر هستند، اظهار کرد: نو آوری و خلاقیت یکی از نیازهای اساسی گردشگری استان به ویژه در حوزه تبلیغات، معرفی، طراحی محصول و بازاریابی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت ویژه‌ای در این حوزه هستند که باید از توانایی آن‌ها برای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کرد.

او تاکید کرد: توجه به روش‌های نوین در حوزه تبلیغات و معرفی یکی از نیازهای اساسی گردشگری استان است و بدون تردید متخصصان این حوزه باید به یاری ما بیایند.
فرمانی گفت: آماده هرگونه همکاری و تعامل با این مجموعه‌ها هستیم و اگر طرح‌هایی در این زمینه ارائه شود از آن استقبال و حمایت می‌کنیم.

او افزود: همچنین در حوزه صنایع‌دستی نیز کمک به طراحی محصول و بازاریابی با استفاده از امکانات نوین و کاربردی این مجموعه‌ها می‌توانند به توسعه صنایع‌دستی استان کمک کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: جوانان متخصص کرمانشاهی با تکیه بر علم و دانش روز می‌توانند برای تحول آفرینی در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان نقش و جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

او تاکید کرد: در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی فرصت‌های بیشماری وجود دارد که می‌تواند محل رجوع و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان باشد.

فرمانی در خاتمه تاکید کرد: ما به خدمات این مجموعه‌ها نیازمند هستیم و از ایده‌های خلاقانه در حوزه‌های ماموریتی اداره‌کل حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این بازدید از مجموعه‌های دانش بنیان کرمانشاه گشت، گروه رسانه‌ای اُساج و مرکز شتابدهی گردشگری و نیز کارگاه‌های حمایتی صنایع‌دستی مستقر در ساختمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه بازدید کرد

در این بازدید رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه و معاونین توسعه و مدیریت و  گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی را همراهی کردند.

کد خبر 2772866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha