بافل جلال طالبانی در دیدار با قاسم الاعرجی بر مبارزە با تروریسم تاکید کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- بر اساس بیانیه دفتر رئیس حزب اتحادیە میهنی کردستان، بافل جلال طالبانی، رئیس اتحادیە میهنی کردستان در دباشان با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار کرد و آخرین تحولات نظامی و امنیتی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

بە گزارش کردپرس بە نقل از کانال 8، دفتر رئیس حزب اتحادیە میهنی کردستان در بیانیەای اعلام کرد: بافل جلال طالبانی، رهبر اتحادیه میهنی کردستان، از قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق و یک هیئت عالیرتبه نظامی و امنیتی در دباشان استقبال کرد.

در این دیدار آخرین تحولات نظامی و امنیتی و نتیجه نشست شورای امنیت ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تداوم هماهنگی اطلاعاتی و امنیتی تمامی نیروهای مسلح به منظور حفظ امنیت و ثبات در منطقه تاکید شد.

در بیانیە آمدە است: "رهبر اتحادیه میهنی در تشریح وضعیت امنیتی و فعالیت های تروریستی داعش در منطقه گفت: واضح است که خطر تروریسم پایان نیافته و تحرکات داعش ادامه دارد".

طالبانی گفت: " باید همکاری های اطلاعاتی و امنیتی به سطح بالاتری برود و مبارزه با تروریسم تشدید شود تا جایی برای آنها باقی نماند و از ثبات و جان مردم ما محافظت شود".

بر اساس این بیانیه، در این دیدار جلال شیخ ناجی، رئیس آژانس دفاعی و اطلاعاتی و عمر صالح، فرمانده کل قوای 70 حضور داشتند.

کد خبر 2772918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha