دعوای یک زن و شوهر ٧ هکتار گندم در بوکان را نابود کرد

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: ٧هکتار از مزارع گندم این شهرستان در نزدیکی روستای جموغه به دلیل یک دعوای خانوادگی در آتش سوخت.

رسول معروفی در این باره به کردپرس اظهار کرد: این آتش‌سوزی در مزارع روستای جموغه این شهرستان روی داد و به گفته برخی شاهدان یک زن و شوهر بوکانی در نزدیکی این محل با هم اختلاف پیدا کرده بودند و در اقدامی عجیب مزرعه گندم را آتش زدند.

او اضافه کرد: یک تیم از ایستگاه شماره ۲ (میرآباد) آتش‌نشانی بوکان به این منطقه اعزام شد و پس از چند ساعت تلاش توانستند شعله‌های آن را خاموش کرده و از گسترش آن به سایر مناطق جلوگیری کنند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با اشاره به اینکه خسارت این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است، از گردشگران، مسافران و روستاییان خواست در این فصل که به دلیل خشک شدن علوفه‌ها احتمال آتش سوزی در مراتع وجود دارد، هنگام برپایی آتش نکات ایمنی را رعایت کنند.

یک شاهد از اهالی این روستا که از دور نظاره گر حادثه بود در بیان علت این آتش سوزی گفته است: زن و شوهری در آن محل با یک دیگر دعوا می کردند سپس زن سویچ خودرو را به داخل مزارع روبرو پرت کرده و پس از جستجوی زیاد و عدم پیدا کردن آن، مرد در اقدامی عجیب! اقدام به آتش زدن پوشش گیاهی محل کرده که متأسفانه چندین هکتار از مزارع و مراتع این روستا در این حادثه طعمه حریق شد/.

کد خبر 2772931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha