پ.ک.ک: شورای امنیت اقلیم کردستان که در اصل شورای امنیت خانواده بارزانی است ما را متهم به بمب گذاری در خودروی اکرم صالح کرده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- حزب کارگران کردستان (پ ک ک) در بیانیه‌ای شدیداللحن به حزب دمکرات کردستان پاسخ داد و اعلام کرد: «اتهامات مطرح شدە علیه ما ناعادلانه است و هر اتفاقی برای برای دوستان ما در هر نقطه از اقلیم کردستان بیفتد، حزب دمکرات کردستان مسئول آن خواهد بود».

به گزارش کرد پرس به نقل از شارپرس، دوشنبه گذشته ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۴، خودروی اکرم صالح رئیس شاخه ۲۲ حزب دمکرات کردستان، مقابل خانه‌اش در شهرستان کلار منفجر شد.

اکرم صالح در کنفرانسی مطبوعاتی انفجار خودرویش را یک عمل تروریستی خواند و گفت که خودروی او به وسیله یک بمب متصل منفجر شده است و همچنین گفته است که در این حمله تروریستی، خودش، راننده و پیشمرگه همراهشان به طور جزئی مجروح شده‌اند و اگر چند لحظه بیشتر در ماشین می‌ماندند همه آنها سوخته بودند.

شورای امنیت اقلیم کردستان پس از این حادثه انگشت اتهام را به سوی پ ک ک گرفت و اعلام کرد که این عمل تروریستی توسط پ ک ک انجام شده است.

پ ک ک نیز در پاسخ طی بیانیەای اعلام کرد: «شورای امنیت اقلیم کردستان که در اصل شورای امنیت خانواده بارزانی است ما را متهم به بمب گذاری در خودروی اکرم صالح یکی از مقامات حزب دمکرات کردستان کرده است اما ما این اتهام ناعادلانه و بی اساس را نمی‌پذیریم».

در بیانیه حزب دمکرات کردستان آمده است؛ «حزب دمکرات کردستان ما را تهدید می‌کند، اما ما هشدار می‌دهیم و تاکید می‌کنیم که حزب دمکرات کردستان مسئول هر اتفاقی که برای هر یک از دوستان ما در هر کجای اقلیم کردستان بیفتد، خواهد بود».

کد خبر 2772980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha