مرگ ٢ برادر در ارس/ زرینه رود جوان شاهین دژی را به کام مرگ برد

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: روز گذشته ٣ تن در رودخانه های استان غرق شده و جان باختند که دو نفر از آنها برادر بودند.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این باره افزود: بعد از ظهر روز جمعه حادثه غرق شدگی به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر گزارش و پس از اطلاع از این حادثه مبنی بر غرق شدن ٣ جوان در سد ارس،۲ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پلدشت بلافاصله با هماهنگی مرکز عملیات اضطراری استان به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت: اکیپ امدادی برای جستجوی غریق وارد عمل شدند و پیکر ۲ غریق فوتی را با کمک افراد و ماهیگیران محلی از محل حادثه،بیرون کشیده و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

اوبیان کرد: غریق سوم ۱۸ ساله که پسرخاله دو برادر مغروق فوتی بود بعد از نجات به مرکز درمانی منتقل شد.

محبوبی اظهار کرد: ۲ فوتی و یک مصدوم این حادثه از یک خانواده و اهل شهرستان جلفا بودند که به پلدشت سفر کرده بودند.

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به غرق شدن یک جوان ۳۳ ساله  در زرینه‌رود شاهین‌دژ  گفت: پس از اعلام خبر غرق شدن این جوان به همراه ۲ نفر دیگر در مسیر رودخانه زرینه رود نجاتگران جمعیت هلال احمر شاهین دژ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: ۲ نفر آنها با کمک نیروهای مردمی از خطر مرگ نجات پیدا کرده بودند اما نفر سوم به علت جریان خروشان آب در رودخانه غرق شد.

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: نجاتگران پس از جستجوی ۲ ساعته به پیکر فرد غرق شده دسترسی پیدا کرده و پس از خارج کردن از آب، مغروق فوتی را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

محبوبی در پایان از  شهروندان خواست تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کنند و خطر غرق شدگی در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

کد خبر 2773048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha