دستگیری دو عضو داعش در شمال دیرالزور توسط آسایش

سرویس سوریه - نیروهای آسایش کردستان سوریه از دستگیری ۲ عضو داعش در عملیات خود و نیروهای ائتلاف در شمال دیرالزور خبر دادند.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ عضو داعش در عملیات این نیروها و نیروهای ائتلاف بین‌المللی در کانتون دیرالزور دستگیر شده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، در بیانیه مرکز رسانه‌ای نیروی آسایش کردستان سوریه آمده است: «دایره امنیت عمومی آسایش با هماهنگی نیروهای ویژه ضد ترور(H.A.T) و با حمایت نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش عملیاتی را در روز جمعه ۱۹ جولای در شمال کانتون دیرالزور انجام دادند که در نتیجه آن ۲ عضو داعش دستگیر شدند.»

در ادامه بیانیه آمده است که این عملیات پس از رصد تحرکات هسته‌های داعش توسط نیروهای آسایش در دایره امنیت عمومی آغاز شد و با پیگیری‌های انجام شده محل اختفای دو عضو داعش مشخص شد. هر دو عضو دستگیر شده در کشتن و هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و نظامی شمال و شرق سوریه و ایجاد وحشت در میان شهروندان دست داشتند. نیروهای آسایش به محلی که آنها مخفی شده بودند حمله کردند و دو فرد را دستگیر و مقداری سلاح و مواد منفجره را نیز به همراه آنان کشف و ضبط کردند.»

کد خبر 2773052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha