آغاز آزاد کردن زندانیان شمال و شرق سوریه پس از صدور عفو عمومی در این مناطق

سرویس سوریه - کمیته عدالت اجتماعی AANES اولین بخش از زندانیان زندان خیوران حسکه را در چارچوب اجرای تصمیم عفو عمومی به صورت مشروط آزاد کرد.

به گزارش کردپرس، کمیته عدالت اجتماعی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در چارچوب اجرای تصمیم عفو عمومی این مدیریت، اولین بخش از زندانیان زندان خیوران حسکه را با حضور بزرگان قبایل به صورت مشروط آزاد کرد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مدیریت خودگردان در تاریخ ۱۷ جولای تصمیم به صادر کردن عفو عمومی در مناطق شمال و شرق سوریه گرفت.

این تصمیم در نشست سه جانبه نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF)، مجلس سوریه دموکراتیک (MSD) و AANES اتخاذ شد.

کمیته عدالت اجتماعی AANES بر اساس تصمیم عفو عمومی گرفته شده، اولین بخش از زندانیان زندان خویران شهر حسکه را که شامل عفو شده بودند آزاد کرد.

ده‌ها تن از خانواده‌های زندانیان، بسیاری از بزرگان و شیوخ محلی برای استقبال از بستگان خود در مقابل زندان خویران تجمع کردند.

محمود المسلط، رئیس مشترک MSD نیز در این تجمع حضور داشت.

آغاز آزاد کردن زندانیان شمال و شرق سوریه پس از صدور عفو عمومی در این مناطق

المسلط در سخنانی از آغاز آزادی زندانیان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که زندانیان آزاد شده بخشی از جامعه شوند و افزود که آزادی زندانیان مشمول قانون عفو ​​عمومی مشروط خواهد بود و این زندانیان باید پس از آزادی اقدامات مناسب مورد تایید کمیته عدالت اجتماعی و مدیریت زندان را انجام دهند.

کد خبر 2773136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha